Термовініл Horn, ПВХ матеріал для перетяжки торпеди
Колір матеріалу на фото може відрізнятись залежно від налаштувань монітора! Вибір рекомендуємо робити за каталогами HORN
Матеріал HORN ® original. Пластифікована шкіра. Термошкіра.
ОПИС
Оригінальний заводський матеріал для реставрації торпед та інтер'єру автомобіля. Є ненатуральним матеріалом із додаванням пластифікаторів. Тим самим, при кінцевому результаті реставрації деталей досягається ефект м'якого пластику. На дотик виходить як заводський матеріал, що нічим не поступається за якістю обробки.
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Ширина матеріалу: 140 см.
Товщина матеріалу: 0,75 мм.
Температурний режим: від -45 до +80 ºС
Термошкіра без основи, зворотний бік з мікроволокнами
При нагріванні починає добре тягнутися у всіх напрямках, що дозволяє обтягнути майже будь-яку складну форму.
ВІДМІННІСТЬ ВІД АНАЛОГІВ
Пластифікована термошкіра Horn® випускається для автомобілебудування, це спеціалізований матеріал, що повторює текстури автомобілів. Його товщина та додані пластифікатори підібрані для отримання найкращого результату. Підкладка матеріалу Horn має ворсинки для кращої адгезії при перетяжці деталі. Це основні та важливі відмінності від звичайних аналогів.
ЗАСТОСУВАННЯ
До переваг матеріалу можна віднести:
- Оригінальні чи близькі до оригіналу різні текстури Mercedes, Toyota, Nissan, Audi, WV, Kia, Hyundai, Opel;
- Незрівнянна зручність у роботі з матеріалом. Матеріал безосновний, але з ворсом на задньому боці. За рахунок чого він дуже добре і щільно прилягає до поверхні виробу, що реставрується. Під впливом температури добре розтягується, не змінюючи структуру малюнка. Тим самим добре застосуємо у роботі зі складними рельєфами окремих автомобільних торпед;
-
Сам склад матеріалу в міру щільний і за рахунок додавання пластифікаторів за властивостями, щільності та якості схоже на заводські матеріали. Є зносостійким до механічних впливів та стійкий до ультрафіолету.
СФЕРА ВИКОРИСТАННЯ
Матеріал Horn® застосовують в авто тюнінгу для перетяжки торпед, заглушок у кермо, дверних карток, акустичних полиць автомобіля.
КЛЕЇ І ХІМІЯ ДЛЯ НАНЕСЕННЯ ТЕРМОШКІРИ HORN®
Для роботи з матеріалом Horn® використовуються спеціальні термоактивовані клеї з обов'язковим додаванням активатора:
- Poligrip 999, SAR-306 або SAR-306N (чорний)
- Розчинник BONAROS Acetonowy
- Активатор Desmodur RC, POLYDUR PU, Kendor S, Desmodur RFE
СПОСІБ НАКЛЕЮВАННЯ МАТЕРІАЛУ HORN®
- Визначаємося з розміром шматка, кроїти можна по ширині або довжині, якщо не потрібно враховувати малюнок термошкіри.
- Підготовляємо поверхні: у матеріалу Horn® знежирюємо внутрішню сторону. Деталь, куди наклеюватимемо, зашкурюємо 80-им, а потім дрібним 120-им зерном і також знежирюємо, для пластиків PP і PE використовуємо протруювання для кращої адгезії. Іноді для кращої адгезії складні місця протруюють Супер-Клеєм.
-
Готуємо клейову суміш: термоактивований клей Poligrip 999 або SAR-306, додаємо Розчинник BONAROS Acetonowy 20%-30% до маси, також додаємо Активатор Desmodur RC, mod® . Термін життя готової суміші – 24 години.
Наносимо пензлем або пульверизатором 3 шари з інтервалом сушіння 10 хвилин при кімнатній температурі. Клей повинен висохнути та перестати липнути. Для більш простих поверхонь можна наносити 2 шари клею. -
Для розігріву клейового шару та матеріалу використовуємо будівельний (промисловий) фен, встановлюємо температуру на 250-300ºС, починаємо прогрівання як матеріалу Horn® із вивороту, так і деталі, на яку нанесли клей. Потрібно прогрівати ділянками та проводити наклеювання. Матеріал необхідно добре прикочувати – для цього можна використовувати валик або будівельну рукавичку, надівши її.
Перетяжка деталі відбувається ділянками і, якщо Ви припустилися помилки, то можна нагріти це місце і зробити коригування матеріалу на деталі. Увага: тримайте фен на відстані, інакше при сильному натягу та прогріві можна пропалити матеріал. -
Спосіб укладання матеріалу різний - іноді починають із складних місць, іноді навпаки.
Як рекомендація: зробіть пробну виклейку на невеликій ділянці для тренування.
-
Horn_cat_ns
-
A-13
-
A37
-
audi02
-
A4L-2В наявності 31 од.630 ₴/пог.м
-
A22
-
A25
-
A27
-
Benz
-
B8
-
B1
-
F18
-
ford-01В наявності 35 од.609 ₴/пог.м
-
F02
-
GLK351В наявності 66 од.630 ₴/пог.м
-
MAT2В наявності 44 од.630 ₴/пог.м
-
MAT7В наявності 34 од.630 ₴/пог.м
-
MAT3
-
MAT10
-
MAT1
-
P1В наявності 31 од.630 ₴/пог.м
-
A52В наявності 27 од.630 ₴/пог.м
-
W4-2
-
W134В наявності 45 од.609 ₴/пог.м
Колір матеріалу на фото може відрізнятись залежно від налаштувань монітора! Вибір рекомендуємо робити за каталогами HORN
Матеріал HORN ® original. Пластифікована шкіра. Термошкіра.
ОПИС
Оригінальний заводський матеріал для реставрації торпед та інтер'єру автомобіля. Є ненатуральним матеріалом із додаванням пластифікаторів. Тим самим, при кінцевому результаті реставрації деталей досягається ефект м'якого пластику. На дотик виходить як заводський матеріал, що нічим не поступається за якістю обробки.
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Ширина матеріалу: 140 см.
Товщина матеріалу: 0,75 мм.
Температурний режим: від -45 до +80 ºС
Термошкіра без основи, зворотний бік з мікроволокнами
При нагріванні починає добре тягнутися у всіх напрямках, що дозволяє обтягнути майже будь-яку складну форму.
ВІДМІННІСТЬ ВІД АНАЛОГІВ
Пластифікована термошкіра Horn® випускається для автомобілебудування, це спеціалізований матеріал, що повторює текстури автомобілів. Його товщина та додані пластифікатори підібрані для отримання найкращого результату. Підкладка матеріалу Horn має ворсинки для кращої адгезії при перетяжці деталі. Це основні та важливі відмінності від звичайних аналогів.
ЗАСТОСУВАННЯ
До переваг матеріалу можна віднести:
- Оригінальні чи близькі до оригіналу різні текстури Mercedes, Toyota, Nissan, Audi, WV, Kia, Hyundai, Opel;
- Незрівнянна зручність у роботі з матеріалом. Матеріал безосновний, але з ворсом на задньому боці. За рахунок чого він дуже добре і щільно прилягає до поверхні виробу, що реставрується. Під впливом температури добре розтягується, не змінюючи структуру малюнка. Тим самим добре застосуємо у роботі зі складними рельєфами окремих автомобільних торпед;
-
Сам склад матеріалу в міру щільний і за рахунок додавання пластифікаторів за властивостями, щільності та якості схоже на заводські матеріали. Є зносостійким до механічних впливів та стійкий до ультрафіолету.
СФЕРА ВИКОРИСТАННЯ
Матеріал Horn® застосовують в авто тюнінгу для перетяжки торпед, заглушок у кермо, дверних карток, акустичних полиць автомобіля.
КЛЕЇ І ХІМІЯ ДЛЯ НАНЕСЕННЯ ТЕРМОШКІРИ HORN®
Для роботи з матеріалом Horn® використовуються спеціальні термоактивовані клеї з обов'язковим додаванням активатора:
- Poligrip 999, SAR-306 або SAR-306N (чорний)
- Розчинник BONAROS Acetonowy
- Активатор Desmodur RC, POLYDUR PU, Kendor S, Desmodur RFE
СПОСІБ НАКЛЕЮВАННЯ МАТЕРІАЛУ HORN®
- Визначаємося з розміром шматка, кроїти можна по ширині або довжині, якщо не потрібно враховувати малюнок термошкіри.
- Підготовляємо поверхні: у матеріалу Horn® знежирюємо внутрішню сторону. Деталь, куди наклеюватимемо, зашкурюємо 80-им, а потім дрібним 120-им зерном і також знежирюємо, для пластиків PP і PE використовуємо протруювання для кращої адгезії. Іноді для кращої адгезії складні місця протруюють Супер-Клеєм.
-
Готуємо клейову суміш: термоактивований клей Poligrip 999 або SAR-306, додаємо Розчинник BONAROS Acetonowy 20%-30% до маси, також додаємо Активатор Desmodur RC, mod® . Термін життя готової суміші – 24 години.
Наносимо пензлем або пульверизатором 3 шари з інтервалом сушіння 10 хвилин при кімнатній температурі. Клей повинен висохнути та перестати липнути. Для більш простих поверхонь можна наносити 2 шари клею. -
Для розігріву клейового шару та матеріалу використовуємо будівельний (промисловий) фен, встановлюємо температуру на 250-300ºС, починаємо прогрівання як матеріалу Horn® із вивороту, так і деталі, на яку нанесли клей. Потрібно прогрівати ділянками та проводити наклеювання. Матеріал необхідно добре прикочувати – для цього можна використовувати валик або будівельну рукавичку, надівши її.
Перетяжка деталі відбувається ділянками і, якщо Ви припустилися помилки, то можна нагріти це місце і зробити коригування матеріалу на деталі. Увага: тримайте фен на відстані, інакше при сильному натягу та прогріві можна пропалити матеріал. -
Спосіб укладання матеріалу різний - іноді починають із складних місць, іноді навпаки.
Як рекомендація: зробіть пробну виклейку на невеликій ділянці для тренування.